KAF DAĞININ ARDINDAKİ GÜZEL

20.03.2012 22:55

  

KAF DAĞININ ARDINDAKİ GÜZEL

 

Bir masal vardır bilirsiniz,

Uzak bir diyardan söz eder,

Orada yaşayan, kıymetli olan bir şeyden bahseder masal.

Zümrüd-ü Ankâ kuşunu anlatır,

Ona ulaşmaya çalışan sevgiliyi anlatır masal.

Kaf Dağının Ardındaki Güzeldir aslında o.

 Benim hikayem de Kaf Dağının Ardındaki Güzeli anlatıyor,

 

Gerçeğin ötesinde kurduğum dünyada,

Hayallerimle yaşarken,

Düşünüyorum Kaf Dağının Ardındaki Güzeli.

 

Güllerin olduğu, bülbüllerin şakıdığı,

Mis kokulu çiçeklerin açtığı bahçede

Seni düşünüyorum.

Kaf  Dağının Ardındaki Güzel.

 

Bukle bukle saçlarını,

Kadife gibi sesini,

Gözlerindeki tatlı ve sevimli bakışlarını,

Gülümseyen gözlerini arıyorum

Kaf  Dağının Ardındaki Güzel.

 

Yaşarken kendi dünyamda senin hayalinle,

Ellerine dokunacak,

Saçlarını koklayacak,

Yanaklarını okşayacak

Sana sevgilim diyeceğim günü bekliyorum

Kaf Dağının Ardındaki Güzel,

 

Masal dünyasından gerçek dünyaya dönerken,

Sende gel sürme gözlüm sende gel

Gel artık Kaf Dağının Ardındaki Güzel gel artık.

 

Armağan ÜRETEN

05.06.2011

İstanbul – Saat: 19:00

 

KAF DAĞININ ARDINDAKİ GÜZEL.docx (11,3 kB)